101014

det enda jag gör nu för tiden är att plugga känns det som. det som motiverar mig just nu är att det lär ju va precis lika jobbigt om det par år. så det är ju faktiskt bara att ta tag i skiten & görat! jag vill ju verkligen det här så nu måste jag se till att få det överstökat .. men jag tror att jag övertänker saker för mycket med, jag sätter nog lite för hög press på mig själv. allt ska liksom bli bäst, alla mål ska ju såklart vara med och allt ska vara genomtänkt. sen blir ju allt lite extra jobbigt när det är nytt. hur ska jag referera nu och hur ska jag formullera det här? det är ju sånt man lär sig med tiden! skönt är det iallafall att många säger att den kursen vi läser nu är den svårtaste kursen i år 1. så det blir ju bra när den är klar!

imorgon åker jag till emelie iallafall. det ska bli skönt att komma iväg en sväng! även om det bara är till linköping så känns det ändå lite skönt att sätta sig på pendeln och sen norpan försvinna utanför fönstret. vi ska mysa och äta tacos (såklart, det är ju fredag) sen så blir det nog en lugn sväng in till linköping med. jag är ju inte helt kry, fast det vet ni väl redan. hahha! men nu menar jag inte huvudet utan jag har gått & blivit förkyld. jag som aldrig brukar bli sjuk liksom, nu när man väl åkt på det så tror man ju att man ska gå & dö typ. inte kul .. men lite ipren, nässpray och näsdukar så är det inga problem!

nu ska jag fortsätta att plugga lite ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0