101011

hallå!

jag tänker inte ens dra nått om att nu jävlar ska jag bli duktig på att blogga, ingen idé! jag kör väl på lite när jag känner för det. va gör det om man missar nån månad hit & dit egentligen? HAHA!

det vart en riktigt partyhelg i helgen, sånt gillar vi! i fredags fyllde världens sötaste rebecca 18 år. det firades ute i jursla först med god mat och trevligt sällskap. sen drog vi vidare mot hugo och där röjjde jag & tilda som aldrig förr typ. vi va riktiga stjärnor på dansa golvet .. eller tilda va iallafall det! hon åkte föresten på en bortamatch också .. hos mig! fast då måste jag snabbt hoppa över & berätta om natten lördag till söndag när jag, becca & joel sov i samma säng, där snackar vi porr, HAHA! fan va trångt det vart .. i lördags var jag, johanna, meli, martin & andersson hos mig innan och hade lite trevligt och drog sen såklart vidare till hugo!
MEN .. det bästa med lördagen var ändå att joel (bubbiiiiii) fyllde 19 år, nu är vi lika gamla gubben! hihi. han fick en super grym skjorta av mig, det stod typ joel på den! ahh, sen fyllde lillasyster emma på söndagen. hon fyllde 17 år, grattis igen!

nu kanske ni fortstår vilken körig helg jag haft? TRE födelsedagar på TRE dagar men ändå FYRA födelsedagspresenter eftersom tilda fick sin lite i efterskott! dyrt när alla ska fylla samtidigt har jag lärt mig den här helgen iallafall .. tur för er fyra att jag älskar er så himla mycket <3

avslutar med lite snygga bilder ifrån i lördags!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0