100712

hallå!

nu slutar jag snart jobbet. idag har det varit helt sjukt varmt i butiken. man kan ju undra va kunderna tror när det står en tjej i kassan med svettig pannan och grönt hår! hahha. fast det gröna håret ska bort idag, ska till maxi efter jobbet och köpa schampoo som ska få bort det. efter det ska familjen till stjärnborg och grilla, våra gamla grannar. ska bli super trevligt! känner mig dock inte i fräschaste laget men dom får klara sig.

idag har det hänt många andra roliga saker! joel har fått klart med sitt lån så nu ska han köpa båt! så himla härligt. jag längtar tills jag har fixat alla dynor och fina gardiner och vi åker runt i skärgårn och myser. kan inte bli bättre!
sen har jag kommit in på förskollärarutbildningen idag också! så himla roligt, men jag är också ganska nervös! fast det ordnar sig, alla är nog lika nervösa tror jag. men som sagt så ska det bli riktigt roligt!

ska lägga in lite bilder ikväll elr imorn ifrån örebro, har inte hunnit lagt in dom på dator än.

nu ska jag låsa och stänga!
ha det bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0