100711

hallå i värmen!
här i örebro är vädret underbart. igår badade vi i poolen, det vara bara 31 grader! så jävla skönt. dock till det mindre roliga att jag inte längre är blond .. mitt hår går nu i de fina tonerna av grönt! mkt snyggt. jag följer inte modet, jag skapar det! hahha. men det ser väl lite somrigt ut kanske! jag vet dock att det finns något shampoo som man kan tvätta håret med så det försvinner, får fixa det när jag kommer hem!
men annars är allt som sagt kanon. vi är så oseriösa man kan bli och bara leker och skojar! det är faktiskt kul att ha en omogen pappa och farbror ibland, för dom hittar på så mkt sjuka grejer hela tiden. hahha! idag ska vi hitta på nått kul typ gocart elr nått, inget är bestämt mer än att vi ska göra nått kul, men just nu sitter pappa, niklas, joel och emma och spelar xbox inomhus medan mamma och jag är ute. vi får väl se när det händer nått!
ha det bra i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0