100709

vart tror ni att jag är?

.. på jobbet såklart!

tog mig en lite em rast nu. jag räknar nästan ner minuterna tills jag slutar! inte för att det är tråkigt på jobbet utan mest för att vi ska göra så mycket roligt ikväll och i helgen. ikväll blir det iaf bio med joel och kanske klara & piestone men tyvärr så är det ganska bokat så vi lär inte få sitta brevid varann dock! ska iaf bli riktigt kul att äntligen så se eclipse :)

innan bion ska vi hem och grilla! det blir grillspett och massa gott till.
mums, finns inget godare än grillat på sommaren!

idag har jag saknat mitt älskade HG massor. hittade en gammal bild på mina favvisar på bdb som jag bara måste lägga ut! det är såklart meli som är den otroligt talangfulla konstnären och man ser så himla väl vem som är vem. precis sådär såg vi ut i 1:an! hahha. skulle göra nästan va som helst för att spola tillbaka tiden dit igen!
mina 3 år med HG är de bästa 3 åren i hela mitt liv. kärlek till er!



Kommentarer
Postat av: Anonym

du har inte ens länkat min blogg?!!??! :O

2010-07-09 @ 19:47:52
URL: http://ammmen.blogg.se/
Postat av: Elin Mohlin

sorry emma! jag fixar det direkt ;) visste inte att du blogga fortfarande! puss på dej ;)

2010-07-09 @ 23:57:13
URL: http://elinmohlin.blogg.se/
Postat av: m

HG <333333333 ja e så jävla bra i paint^^

2010-07-21 @ 14:46:55
URL: http://melindaaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0