100708

hallå.

jag sitter som vanligt på jobbet, fast nu är det bara en halvtimme kvar tills jag slutar!
innan jag hoppar på bussen ska jag springa in på maxi och köpa en ros till joel!
vi firar nämligen 2 år och 7 månader! i och för sig är väl varje dag med honom värd
att firas men nu var det längesen jag köpte nått eller gjorde något speciellt så nu är
det dags. hihi! funderar på att köpa lite ost & kex med, det är ju så himla gött!

funderar på om jag ska boka biobiljetter tills imorn med. jag måste verkligen se eclipse!
fattar inte hur jag har stått ut så här länge utan att se den, helt otroligt!
jag är ju ett riktigt twifan. inte sådär som 13-14 åringarna kanske men jag älskar böckerna
och filmerna är ju inte dåliga dom heller!

i helgen åker vi till min farbror i örebro för lite mys. han bor i ett litet hus på landet och har
massa roliga grejer, bla en fyrhjuling och till den har han gjort världens bana, svin kul!
så det blir nog mkt lek och skoj som vanligt när vi åker dit, bada ska vi hinna göra också!

jag tog nån bild igår när jag red lady, den får ni ses när pappa lagt in den. hihi :)
det gick iallafall bra, jag provade att rida på rakt bett med fasta ringar och det funkade
riktigt bra tycker jag! vi har hållt på länge med att hitta ett bett som passar till henne i
hoppningen. först red jag på ett kulbett men då vart hon för stark, bytte upp oss
ordentligt till ett pelham för att hon skulle hajja till lite. när hon började lyssna bytte vi till
ett jaktkandar och det funkar bra förutom att hon viker huvudet bakom lod så då behövde
jag hitta ett lite skarpt men utan hävstång. så nu tror jag att jag har hittat rätt.
har ju inte provhoppat på det än med det brukar ändå känns vi markarbetet om det funkar
någolunda iallafall!

nu vart det visst en halv bok om det också, haha!
sålänge pappa inte har lagt in bilden kan ni få se den här istället.
den är ifrån VRF när vi placerade oss 6:a i en 1m



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0