100707

sitter på jobbet och gör inleveranser och märker nya varor. det flytter på bra tycker jag! det finns alltid nått att göra och så blir det små pauser ibland när det kommer kunder, trevligt med lite omväxlande arbete. det ända som är lite tråkigt är väl att jag jobbar själv så ibland känner man sig lite ensam. men än så länge så har jag iallafall klarat mig bra!

för er som undrar så sommarjobbar jag på avantia fritid. det är en ridsport/mc butik i norrköping som ligger ute i ingelstaområdet. jag jobbar som sagt själv så jag tar hand om båda avdelningarna och beställer varor och tar hand om webbordrar. så nu vet ni det!

idag jobbar jag som vanligt till 18.00 och då ska jag dirket hem och rida lady. jag ska lägga upp ett inlägg om henne också så ni får veta vad det är för nått jag sitter på. hon är iallafall ett sto, 163cm, svart e. last liberty ue. maraton.

ha en bra dag, nu ska jag fortsätta att jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0